Nvidia

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pią, 27 Kwi 2001, 07:51:43 CEST

Witam!

> Ktoś (wiem kto, ale nie powiem) wyrzucił ten alias z
> modutils-aliases.patch. Już dodałem, czeka tylko na przebudowanie.

Po całonocnych przmyśleniach nasunęło mi się czy to nie jest taki problem,
że moduł się ładuje automiagicznie przy /dev na ext2fs, a w przypadku
devfs nie ładuje modułu bo nie ma wpisu w /dev? Nie znam się dobrze na tym
i zaczynam kombinować.

                                     Pozdrawiam
                                       Artur