sawfish

santini santini w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 30 Kwi 2001, 20:08:48 CEST

Witam,

Mam maly problem z sawfish'em. Ostatnio upgrade'owalem pld
ze starego i386 sprzed paru miesiecy (niestety nie pamietam dokladnie)
na najnowszy i586. na starym pld sawfish dzialal bezblednie, jednak
teraz przy probie zmiany ustawien sawfisha zwisa mi 'centrum sterowania
gnome' i wyrzuca mi na konsole:

error--> (file-error "Nie ma takiego pliku ani katalogu" "sawfish/client")

Poza tym, ze nie moge zmienic ustawien, sawfish dziala, ale nie dzialaja
skroty klawiszowe np. alt+tab, alt+strzalki.

Mam chyba wszystkie pakiety sawfisha dostepne na ftp zainstalowane:

rpm -qa | grep sawfish
sawfish-gnome-0.38-1
sawfish-themer-0.38-1
sawfish-0.38-1

Czy ktos ma pojecie w czym moze lezec problem?

Za wszelka pomoc z gory dziekuje

pozdrowienia

Tomasz Wojewódka,
e-mail: santini w rudy.mif.pg.gda.pl