Mountowanie partycji

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 1 Sie 2001, 18:15:45 CEST

Witam!

Dnia Wed, 1 Aug 2001 11:31:02 +0200 Robert R. Wal wypocił(a):

> 8<--- man mount
>        uid=value and gid=value
>               Set the owner and group of all files. (Default: the
>               uid and gid of the current process.)
> 8<---
>
> Zdaje się, że uid i gid muszą być numeryczne.

Dzięki, przeoczyłem (mimo, że to przy każdym filesystemie jest opisane).
Ale dalej mam problem bo mountuje się tylko z prawami zapisu dla usera a
nie dla grupy, a nijak zmienić tych praw nie potrafię (chmod odpada, bo po
zamountowaniu katalog do którego to jest podpinane dostaje odgórnie swoje
ustawienia :((( )

               Pozdrawiam
                      Artur

Wyslij kartke pocztowa i... BUKIET KWIATOW ZA DARMO
http://kartki.interia.pl/