postfix+jajko 2.4.7-5

losiu_2@go2.pl losiu_2 w go2.pl
Czw, 2 Sie 2001, 20:46:58 CEST

musze miec jajko z serii 2.4.x bo moduly od modemu sie nie kompiluja :(
pociagnalem 2.4.7-5 i po zainstalowaniu polaczylem sie z siecia
i zrobilem postfix flush a tu:
pldmachine kernel: GETREWTED ALERT: signal 11  sent to (postfix:1435),
UID (0), EUID (0), parent (bash:1174), UID (0), EUID (0)

/etc/rc.d/init.d/postfix restart wywala 5x "memory fault"

o ile pamietam uzycie fetchmail'a rowniez powoduje sig11 :((

czy moze mi ktos powiedziec na co zamienic postfixa, zebym nie mial
problemow ze skonfigurowaniem podmieniania adresow przy wysylaniu
(cannonical_maps w postfixie)

poza tym mojego adresu nie ma w reverse DNS (czy jak to sie zwie)
niusy i irc mi nie dzialaja
wiec czy jest sens sie meczyc? Boje sie ze i tak nie bede mogl wysylac
maili w ten sposob

pozdrowionka
Wojtek