Re: Wyświetlanie daty po polsku

Szafek szafek w box43.gnet.pl
Pią, 3 Sie 2001, 15:27:10 CEST

Muszę przyznać, że:

A. jak przeczytałem te wszystkie posty to mi się odechciało, tego
wszystkiego po prostu usunąłem %d z issue.net

B. nie ma mi czego współczuć używam telneta wyłącznie w sieci wewnętrznej,
bo wiem co oznacza udostępnienie telneta na zewnątrz ;)

Pozdrawiam i dzięki
sZAFEk

----- Original Message -----
From: "Jacek Konieczny" <jajcus w bnet.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Friday, August 03, 2001 1:39 PM
Subject: Re: Wyświetlanie daty po polsku

On Fri, Aug 03, 2001 at 12:18:22PM +0200, Szafek wrote:
> Ale to nie rozwiązuje mojego drugiego problemu: w issue.net jest (%d) a
data
> nadal się wyświetla po angielsku jakieś dalsze sugestie.

Poprawić telneta, czy co tam te issue net przetwarza.
Prawdopodobnie wystarczy dodać:

#include <locale.h>

i na początku main():

setlocale(LC_ALL,"");

Pozdrowienia,
Jacek

PS.
Coś poza telnet używa issue.net? Jeśli nie to ci współczuję
(używanie telneta), chyba że masz kerberos albo ipsec.

http://lists.pld.org.pl/

--
Chcialbys zarobic lub "dorobic" naprawde dobre pieniadze?
Otrzymasz do 300zl za kazda firme ktora wprowadzisz do Centrum e-biznesu