gdm

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pią, 3 Sie 2001, 16:54:30 CEST

Witam!

Zachciało mi się graficznego logowania i wybrałem do tego gdm'a (bo gtk mi
się podoba). Jak w ramach testów odpaliłem to z root'a, to wszystko
pięknie śmigało. Odpaliłem system w init 5 i gdm zupełnie ignoruje
klawiaturę. Usera da się jeszcze myszą wybrać, ale hasła nie da się
wklepać. Czy coś tam trzeba jeszcze ustawić?
             Pozdrawiam
                 Artur

Wyslij kartke pocztowa i... BUKIET KWIATOW ZA DARMO
http://kartki.interia.pl/