Re: Re: =?iso-8859-2?Q?pos tfix+jajko 2.4.7-5 3D?=

losiu_2@go2.pl losiu_2 w go2.pl
Pią, 3 Sie 2001, 16:50:31 CEST

>Jak chcesz postfiksa, a nie potrzebujesz w nim obsługi IPv6, to
>przekompiluj go z '--without ipv6', u mnie pomogło. Coś jest chyba
>popsute na lini postfix-ipv6
a jak to sie robi?
prosze sie nie smiac, linuxa troche znam ale tylko od strony usera
starczy pociagnac src.rpm i trzeba cos w specu zmienic
czy wystarczy w linii komend?
naprawde, prosze o kilka zdan instrukcji
ostatnio stracilem ponad godzine jak chcialem zbudowa pakiet,
bo moj rpm nie nie obsluguje opcji budowania, a w manie sa :((

znalazlem w koncu systemie rpmb i jakos sie udalo :)

Wojtek
ps. sendamil robi mi to co kiedys xinetd - adress family not suported
by protokol

ps2. sorry, jesli to przez ten interfejs www cos sie krzaczy w naglowkach