Mount you must specify the filesystem

Pickman pickman w wp.pl
Pią, 3 Sie 2001, 22:27:57 CEST

Witam!
Jestem szczesliwym posiadaczem PLD, udalo mi sie go zainstalowac po naprawde
wielu ciezkich bojach (przynajmniej na dla zoltodzioba). Mam niestety glupi
problem mianowicie: gdy chce podlaczyc np. cdrom dostaje info ze najpierw
musze okreslic system plikow tego urzadzenia (you must first specify the
filesystem). Pomyslalem, ze chodzi o siakies braki w mtab. Mtab zawiera
jedynie trzy-cztery definicje -proc, hdb1, swap i cos jeszcze (pisze z
pamieci). Jak sie domyslam chodzi o uzupelnienie tego. Co powinienem
dopisac?