devfs i prawa dostępu

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Sob, 4 Sie 2001, 19:57:04 CEST

Witam!

Mam taki oto problem:

Chciałem nagrać jakąś płytę na ngrywarce CD ale nie chcę tego robić z
root'a. Można do tego celu stworzyć grupę cdrom lub cdwriters i dać grupie
dostęp do nagrywarki. To wiem jak zrobić. Natomiast nie bardzo wiem jak
mając devfs nadać uprawnienia do odpowiednich urządzeń nie uciekając się
do chmod umieszczonego w /etc/rc.d/rc.local
Da się to rozwiązać jakoś bardziej elegancko?

             Pozdrawiam
                   Artur

DO WYGRANIA: bilety na mecz Polska-Ukraina
Znasz się na pilce - probuj! http://ruletka.interia.pl/