Re: portsentry i wiele interfejsów

Szafek szafek w box43.gnet.pl
Nie, 5 Sie 2001, 16:38:23 CEST

----- Original Message -----
From: "Michal Kochanowicz" <michal w michal.waw.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Sunday, August 05, 2001 4:35 PM
Subject: Re: portsentry i wiele interfejsów

| W docach jest tyle:
|
| Step THREE:
|
| Pull the portsentry.ignore file into your editor and add in any host you
| want to have ignored if it connects to a tripwired port. This should
always
| contain at least the localhost (127.0.0.1) and the IP's of the local
| interfaces. I would *not* recommend putting in every machine IP on your
| network. It is for this reason that I do not ignore by network numbers. It
| may be important for you to see who is connecting to you, even if it is a
> [...]

Doc to ja też czytalem oczekiwałem jakiegoś "lepszego" rozwiązania. Szukałem
też na innych listach, ale nigdzie czegoś takiego nie ma pewnie jak zwykle
chciałem sobie "ułatwić";) życie.

Pozdrawiam
Bartek

--
Chcialbys zarobic lub "dorobic" naprawde dobre pieniadze?
Otrzymasz do 300zl za kazda firme ktora wprowadzisz do Centrum e-biznesu