Test: lista nie dziala, czy nikt na nia nie pisze ?

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 8 Sie 2001, 17:50:00 CEST

Witam!

Dnia Wed, 8 Aug 2001 16:19:59 +0200 jaceksobczak w poczta.onet.pl
wypocił(a):

Piszą ludzie, ja mam konto na interii i też mam wrażenie, że lista umiera
między północą a 17:00.

Chyba będzie trzeba na AGH przedłużyć ważność konta, bo tam to chodziło
bezproblemowo, tylko ten dostęp z PolPaku do Nasku jest fatalny :((

             Pozdrawiam
                    Artur

-Naswinisz, naswinisz i pojdziesz. [...]
Wiecej typowych rodzicielskich uwag znajdziesz w portalu INTERIA.PL:
http://szkola.interia.pl/id/gazety/www/art/wart/&art_id=5474