Problem z backspace w vim'ie.

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Czw, 9 Sie 2001, 14:31:24 CEST

Dnia  9 sie 2001, Wojciech Łozowicki naszkrabał(a):
> ja moge dorzucic od siebie, ze dotyczy to chyba ncurses'ow
> bo mam ten sam problem przy nakladce na slownik collinsa
>
> mam ncurses-5.2-4
To by sie moglo zgadzac, mam te same ncurses-5.2-4 i vim korzysta z tych
bibliotek. No to trzeba czekac na update na ftp.pld.org.pl bo nie
pozostaje nic innego. BTW kto jest odpowiedzialny za ten pakiet?

Pozdrawiam i dzieki za odzew,

ediap

--
mailto:ediap w et.put.poznan.pl