Java w PLD

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pon, 13 Sie 2001, 11:45:18 CEST

On Mon, 13 Aug 2001, wrobell wrote:

>Masz na myśli SDK czy JRE?
>W cvs-ie trochę tego jest:
>
>blackdown-java-sdk.spec
>ibm-java-sdk.spec
>ibm-java.spec
>
>Nie dokońca jest to zgrane i nie wszystko (SDK) może być dystrybuowane.
>Miałem zamiar kiedyś to złożyć do kupy i może jakieś pozwolenia
>na dystrybucje SDK wyciągnąć, ale jakoś tak... może później...
To znaczy uściślę o co mi chodzi :-) Chodzi mi o jakąś javę (zapewne jest
to jre), która by chodziła z mozillą (galeonem czy innym konquerorem) i o
taką, pod którą chodziłyby różne aplikacje (konkretnie interesuje mnie
Limewire :-). Co mógłbyś mi polecić ? I czy jest gotowy rpm, czy trzeba
dopiero ściągać z cvs-u i kompilować ?
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl
ICQ:19324277