Java w PLD

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 13 Sie 2001, 12:04:13 CEST

On Mon, Aug 13, 2001 at 11:45:18AM +0200, Jacek Rzęsista wrote:

> To znaczy uściślę o co mi chodzi :-) Chodzi mi o jakąś javę (zapewne jest
> to jre), która by chodziła z mozillą (galeonem czy innym konquerorem) i o
> taką, pod którą chodziłyby różne aplikacje (konkretnie interesuje mnie
> Limewire :-). Co mógłbyś mi polecić ? I czy jest gotowy rpm, czy trzeba
> dopiero ściągać z cvs-u i kompilować ?
na ftp.pld.org.pl w test jest ibm-java-costam.rpm (na pewno dla i686)
na pewno działa, ale podejrzewam, że pluginy to będziesz musiał
sam sobie przegrać w odpowiednie katalogi (chyba, że ktoś coś z tym
zrobił)

co do przeglądarek, to jest na pewno w tym pakiecie
plugin dla netscape'a, który działa... czy mozilla lub konq
to łyka, to nie wiem

    wrobell <wrobell w ite.pl>