postfix,mutt - 2 rozne pole from

losiu_2@go2.pl losiu_2 w go2.pl
Wto, 14 Sie 2001, 10:05:36 CEST

uzywam mutt'a, fetchmail'a, postfix'a
fetchmail sciaga z kilku kont mailowych - m.in. losiu_2 w go2.pl
w .muttrc jest -np.
send-hook pld-users-pl  my_hdr from: losiu_2 w go2.pl

moje lokalne konto to: losiumam tez konto losiu w go2.pl, komputer nie
ma stalego ip
i wziazku z tym w postfixie w sender_cannonical mam:
losiu w pldmachine.pldmachine losiu w go2.pl

problem jest taki ze gdy wysylam jako losiu_2 w go2.pl
sa dwa pola from jedno od mutt'a drugie od postfixa

efekt jest taki, ze jak wysle na pld-users-pl
to list trafi tam, natomiast na losiu w go2.pl trafi informacja
ze nie jestem czlonkiem grupy, na losiu_2 w go2.pl nie trafia
kopia wyslanej wiadomosci
losiu