Problem z ProFTP

igorw@poczta.onet.pl igorw w poczta.onet.pl
Wto, 14 Sie 2001, 18:28:39 CEST

[wtorek, 14 sierpień 2001], Serwin Sebastian napisał(a):

> Mam problem z ProFTP serwer odrzuca mi proby polaczenia, ale w pewnym
> momencie na testowej maszynie zdenerwowalem sie i dalem "rpm -Uvh --nodeps
> --force *rpm" i bylo ok
>
> Pytanie - jakiego pakietu mi brakowalo wczesniej - na liscie procesow nie
> mialem demona ftp
>
> Sebastian Serwin
> Departament Bezpieczeństwa
> Bank Zachodni WBK S.A.

Przenosze konto gdzie indziej. Skoro w moim banku specjalisci od
bezpieczenstwa instaluja pakiety z nodeps i force :)

A tak powaznie, to jedna rzecz mi przychodzi do glowy - moze
zainstalowales tylko proftpd-common?

Igor Wawrzyniak    |    igorw w igorw.prv.pl    |    www.igorw.prv.pl
PBATENGHYNGVBAF SBE PBZVAT HC GUR VQRN BS GHEAVAT BA EBG13 OHG GHEA VG BSS ABJ

--

Jest niezły ... i liścik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]