Problem z ProFTP

Serwin Sebastian sebastian.serwin w bz.pl
Czw, 16 Sie 2001, 10:25:46 CEST

> ale w pewnym
> "rpm -Uvh --nodeps

> liscie procesow nie

> Przenosze konto gdzie indziej. Skoro w moim banku specjalisci od
> bezpieczenstwa instaluja pakiety z nodeps i force :)

na maszynach testowych moge sie bawic :), a jak masz 400 pakietow do
zainstalowania a "ktos" chce zobaczyc
jakies bezsensowne gui za 10 minut to tez bys sie nie bawil :)

i ciesz sie ze w "twoim" banku specjalisci wiedza co to linux, zanm banki
gdzie chcieli odemnie pare narzedzi typu
nmap przegrac na windows 98 :)

> A tak powaznie, to jedna rzecz mi przychodzi do glowy - moze
> zainstalowales tylko proftpd-common?

na to tez wpadlem, ale to nie to

Sebastian