Problem z ProFTP

igor@.yarpen.lodz.pl igor w .yarpen.lodz.pl
Pią, 17 Sie 2001, 15:44:48 CEST

[czwartek, 16 sierpień 2001], Serwin Sebastian napisał(a):

> [...]
[...]
> i ciesz sie ze w "twoim" banku specjalisci wiedza co to linux,

Odwoluje wszystko. Przed chwila sprawdzilem stan konta linksem !!!
Strona jest _prawie_ links=friendly (nie wiem jak z lynxem, bo
nie uzywam)

> gdzie chcieli odemnie pare narzedzi typu
> nmap przegrac na windows 98 :)

Ja pracuje dorywczo w firmach, gdzie kroluja Windowsy i zawsze
nosze przy sobie LIAPa do diagnozowania sieci :)

Dobra, konczmy ten off-topic.

Igor Wawrzyniak    |    igorw w igorw.prv.pl    |    www.igorw.prv.pl
PBATENGHYNGVBAF SBE PBZVAT HC GUR VQRN BS GHEAVAT BA EBG13 OHG GHEA VG BSS ABJ