Odp: GeForce 2 MX400

yascool@telkab.pl yascool w telkab.pl
Sob, 18 Sie 2001, 17:54:08 CEST

On Sat, Aug 18, 2001 at 04:28:49PM +0200, Aleksander Starczewski wrote:
> Jak nazywa sie modul obslugujacy karte GeForce 2 MX-400 (nv ?)
> Z monitorem sobie chyba poradzilem - wpisalem czestotliwosc pionowa i
> pozioma jaka podaje producent.
> Nadal ponawiam swoja prosbe, oczywiscie jesliby ktos znalazl czas i checi to
> prosilbym o podeslanie mi plik XF86Config skonfigurowanego pod katem karty
> GF2 MX-400 no chociazby wycinku z
> ustawieniami dla samej karty graficznej.
> Pozdrawiam
> Aleksander Starczewski

Hej,

Mam GF 2 MX  i na sterownikach NVidii odpowiedni kawałek XF86Config
wygląda tak:

Section "Device"
    Identifier  "geforce 2 mx"
    Driver      "nvidia"
    VideoRam    32000
    Option "IgnoreEDID" "true"
    # Insert Clocks lines here if appropriate
EndSection

ZTCP przejscie z sterowników XFree na NVidia odbyło się przez zamianę w tym miejscu nv na nvidia

pozdrawiam

Łukasz

PS  IgnoreEDID jest dlatego, że monitor próbuje mnie oszukać