OpenOffice build 633

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Wto, 21 Sie 2001, 15:32:11 CEST

Witam!

Czy komuś z sznownych grupowiczów udało się toto odpalić na naszym PLD,
binarki zciągnięte ftp.ists.pwr.wroc.pl. U mnie setup sprawdza czy ma
glibc'a, wypakowuje instalatora i (tak mi się wydaje) przy probie jego
odpalenia dostaję memory fault :( Zrobiłbym więcej testów, ale ten
"inteligentny" instalator zaraz po memory fault czyści wszystkie swoje
pliki z /tmp i ciężko sprawdzić na czym się to wykłada.

                                 Pozdrawiam
                                        Artur

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!