Zjazd PLD

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 21 Sie 2001, 21:25:36 CEST

On Tue, 21 Aug 2001, Marzena Kamecka wrote:

> Witam,
>
> W związku z tym iż wiele osób mówi o zjeździe PLD czas o nim pomyśleć.
> Jak wyszło juz w niejednej dyskusji najlepszy termin na taki zjazd byłby
> we wrześniu w okolicach 20. Zjazd ten odbędzie się jak zgłosi się
> conajmniej 20 osób gdyż na me nawoływania co do zjazdu w kwietniu
> odpowiedziało pozytywnie 13 osób !!!!!!!!!!!!. Dlatego jak będzie mniej
> niż 20 chętnych nie sądze, że taki zjazd ma prawo bytu :))))

No to ja zglaszam 10% wymaganegp quorum - mnie i Age.

> Osoby z Warszawy mające jakiś wolny kącik dla przybyszów spoza Warszawy
> niech dadzą znać, że przyjmą na nocleg kogoś.
<Aga>
Jeden spiwor to mamy, wiec mysle ze jedna osoba by sie zmiescila.
Za to zapewniamy lacze do Internetu i sniadanie i 1 szt. Zlatego Bazanta.
</Aga>

Pozdrawiam(y)

M. i A.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-