czcionki w PLD

Wojciech Urbanowski wurb w ks.k.pl
Wto, 28 Sie 2001, 19:11:16 CEST

Witam,

 Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem PLD i doznałem niemiłej
 niespodzianki przy czcionkach dla XWindow.

 Otóż, nie wiem czy to tylko moje subiektywne odczucie, ale czcionek
 jest tragicznie mało. Brakuje np.: helvetici (z nią najładniej
 wygląda WMaker). Poza tym bez instalacji czcionek ISO8859-1 jest
 kaszana z 'fixed'. Dopiero dorzucenie czcionek jakich używałem w
 slacku umożliwiło jakąś rozsądną pracę.

 Czy u Was też tak jest, czy może ja coś źle robię ?

 Pozdrawiam,

--
   Wojciech  Urbanowski
       wurb w ks.k.pl