czcionki w PLD

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 28 Sie 2001, 21:39:49 CEST

[wtorek, 28 sierpień 2001], Wojciech Urbanowski napisał(a):

> Witam,
>
>  Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem PLD i doznałem niemiłej
>  niespodzianki przy czcionkach dla XWindow.
>
>  Otóż, nie wiem czy to tylko moje subiektywne odczucie, ale czcionek
>  jest tragicznie mało. Brakuje np.: helvetici (z nią najładniej
>  wygląda WMaker). Poza tym bez instalacji czcionek ISO8859-1 jest
>  kaszana z 'fixed'. Dopiero dorzucenie czcionek jakich używałem w
>  slacku umożliwiło jakąś rozsądną pracę.

[root w cerber fonts]# pwd ; find -name "*helv*" | wc -l
/usr/share/fonts
    144

helvetica jest np w:

XFree86-fonts-100dpi-4.1.0-2
XFree86-fonts-100dpi-ISO8859-1-4.1.0-2
XFree86-fonts-100dpi-ISO8859-2-4.1.0-2

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter