ascii logo

Marek 'cyfr0n' BURAS cyfr0n w o2.pl
Śro, 29 Sie 2001, 11:41:27 CEST

Witam !

On Fri, Aug 24, 2001 at 05:51:03PM +0200, Andrzej Dereszowski wrote:
> Jak wy¶wietliæ sobie takie fajne ascii logo jakie jest
> na bootkietce np. po wlogowaniu siê usera ?
> Znaczy wiem, jak to zrobic, ale jak wyswietlam logo.pld
> to jakies krzaki sie wyswietlaja.
>
> deresz

logo.pld zostalo tak zrobione, zeby lilo je poprawnie interpretowal przy
bootowaniu (nie wiem jaki to standard znakow) i stad te krzaczki (mam to
samo). Jesli chodzi o logo po zalogowaniu, to mozesz skorzystac z programu
linux_logo np.:
$ linux_logo -l > /etc/motd
a najlepiej zobacz:
$ man linux_logo
--
Za??cznik, który nie by? tekstem zosta? usuni?ty...
Name: nie znany
Type: application/pgp-signature
Size: 232 bytes
Desc: nie znany