ntp

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 1 Gru 2001, 13:00:35 CET

On Sat, Dec 01, 2001 at 11:31:13AM +0100, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:

> hm...
> to jest dosyć dziwne.
> wywaliłem ntp i zainstalowałem jeszcze raz. zmieniłem jedynie
> synchronizację czasu yes w /etc/sysconfig/ntp. I efekt jest ten sam.
> Zrobiłem to samo(instalacja ntp, zmiana sycn na yes) w domu... I działa
Masz IPv6 w domu? na uczelni?
Masz multicast w domu? na uczelni?
Czy wogóle próbowałeś skonfigurować ntpd?
Jak /etc/ntp/ntp.conf nie jest dobry dla twojej konfiguracji to nie
będzie działać. Dlatego napisałem ci, żebyś przeedytował ten plik.
/etc/rc.d/init.d/ntp służy do startowania demona ntp, a ten musi być
poprawnie skonfigurowany.
Jeżeli chcesz tylko synchronizować od czasu do czasu czas przy użyciu
ntpdate, to wyłącz startowanie ntpd (chkconfig ntp off)
i wpisz, tak jak napisałem, ntpdate do crontaba.

Pozdrowienia,
        Jacek