gnome

sHizOr pulse w poczta.fm
Pon, 3 Gru 2001, 11:26:22 CET

Czesc mam malutkie pytanko dotyczace Gnome a mianowicie w jaki sposob mam to odpalic???
wiem, ze pisze sie to w pliku .xinitrc ale nie wiem co mam napisac... mam teraz windowmaker'a i trza bylo tam napisac
exec wm
enlightenment:
exec enlightenment
ale przy gnome exec gnome nie dziala dommyslam sie ze poprostu w /usr/X11R6/bin nie ma takiego pliq

za podpowiedz z gory dziekuje
Marek

Juz w sprzedazy. Katalog Samochodowy AUTO TESTY 2002.
Ceny i dane techniczne 1400 samochodow, 236 raportow z jazd,
testy porownawcze, wszystko o bezpieczenstwie.