joe, mutt, zgv

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 3 Gru 2001, 12:26:24 CET

Thu, 25 Oct 2001 20:56:47 +0200, Marcin Kamiński <maxiu w best.net.pl> pisze:

> joe:
> usterka trudno zauważalna, ale bardzo denerwująca np. przy pisaniu listów.
> Przedtem joe przy łamaniu lini zachowywał się naturalnie, tzn. jeśli wyraz
> nie mieścił się w linii, to przenosił go do następnej. Teraz niestety
> do następnej lini przenozsonych jest losowa ilośc ostatnich wyrazów.

SOA#1, joe-2.9.7-1. Normalnie nie używam joe, ale teraz sprawdziłem
i na oko działa.

> zgv:

U mnie na jądrze 2.4.7 svgalib w ogóle nie działa: depmod mówi,
że brakuje symboli.

> mutt:
> przestał prawidłowo obsługiwać polskie litery.

SOA#1, mutt-1.3.24i-1.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/