blackbox czcionki i menu

Marek Fetliński mf w skrzynka.pl
Wto, 4 Gru 2001, 18:18:29 CET

Cześć

Mam dwa problemy z blackboxem [jeden jakby rozwiązany, drugi nie]

1. Jeżeli w .blackboxrc ścieżkę do menu podam względną (~/.bleble/menu ) to
nie odnajduje menu. /home/users/mf/.bleble/menu widzi bez problemu. Ktoś też
to ma?

2. Pobawić się chciałem i poszukałem fajnych tematów; do niektórych były
dołączone czcionki. I tych dodatkowych czcionek blackbox nie używa.
Wrzuciłem je do /usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc/ , zrobiłem mkfontdir,
zrobiłem xset fp rehash i nic.
Na liście mailowej blackboxa bywała o tym mowa, ale pomagały albo powyższe
zabiegi, albo zabawy z xfs [ja nie mam].

Jak to ugryźć?

pozdrawiam
         -- /mf/
--