Nowy luser PLD i kilka pytan.

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 6 Gru 2001, 15:21:25 CET

On Thu, Dec 06, 2001 at 03:09:53PM +0100, Piotr Goczal wrote:
> Witam!
> Wlasnie zainstalowalem sobie PLD i mam zamiar zaczac jej uzywac jako
> maszyny pracujacej tylko i wylacznie jako maszyna ipv6.
> Czy uwazacie to za dobry wybor?
IMHO w tym przypadku lepiej wybrać nie mogłeś (jeśli to ma być Linux)

> Jakie uslugi w dystrybucji s "ipv6 ready"?
Prawie wszystko. Raczej można się pytać co nie jest "ipv6 ready".
Mnie właściwie brakuje tylko squida ze wsparciem dla IPv6.

> Gdzie moge znalezc uaktualnienia do PLD (rpm'y)?
[...]
> Czy istnieje jakis odpowiednik "updates.redhat.com" w stosunku do PLD?
> Przeszukalem ftp.pld.org.pl ale nie znalazlem to podobnie wygladajacego
> katalogu.

Oficjalnego "release" PLD jeszcze nie było. Więc to co jest na
ftp.pld.org.pl ciągle się zminia. Jeśli będzie coś nowego, lub
poprawionego to tam, gdzie PLD jest teraz.

Pozdrowienia,
        Jacek