Nowy luser PLD i kilka pytan.

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Pią, 7 Gru 2001, 11:35:11 CET

On Fri, Dec 07, 2001 at 11:11:52AM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> No gdzie ta połowa?
no.. mniejsza polowa ;)
Ale to nie zmienia faktu ze to z czego akurat ja najczesciej
korzystam(ncftp, links, apt chyba tez ma problemy...) po ipv6 nie dziala
:o)

> A to pewnie wszystko wyjaśnia :-))) ftp z pakietu ftp jest be.
>
> [misiek w arm misiek]$ rpm -qf `which ftp`
> lukemftp-1.5-4
aa.. nio tak. o tym nie pomyslalem.

Apropos ipv6 - jestem swiezo upieczonym administratorkiem serwerka z
dzialajacym ipv6/bgp. Gdzie warto prosic o tunel zeby miec w miare
szybki dostep do {www,ftp}.ipv6.pld.org.pl? do icm-u nie mamniestety
ostatnio zbyt ladnego pinga...