Dzwięk na AC97

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pon, 10 Gru 2001, 19:40:31 CET

On day Mon, Dec 10, 2001 at 06:32:14PM +0100, Grzegorz Zarnowiecki wrote what follows:
> Z kompilacją sobie poradziłem (sciągnołem alse 0.9 ) ale nadal słyszę
> tylko ciszę :(
> No cóż chyba musze troszke poczekać, i albo samo się w jakiś cudowny
> sposób rozwiąże, albo znajde chwile czasu i cierpliwości i zrobie to
> Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
> Zet

Ja tam mam w /etc/modules.conf tylko

alias   sound-slot-0    via82cxxx_audio

i wsio działa (poza tym aumix-OSS-preserve-settings i oczywiście
ustawiona aumixem głośność...)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>