Kolejny problem.

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 12 Gru 2001, 16:09:03 CET

On Wed, 12 Dec 2001, Piotr Goczal wrote:
> [..]

> OK. Sprobuje. Ale pytanie bylo szersze. Jak robic kontrole dostepu dla
> rzeczy wolanych z rc-inetd?
> Jako serwer wstawiac tcp-wrapera i w hosts.allow/deny?

allow/deny.

Dodatkowo utftpd ma swoją własną kontrolę uprawnień.
I coś czego nie widziałem w innych demonach - możliwość tworzenia
plików (jeżeli się to wpisze w configu).

Niedogodności - konieczność przebudowywania pliku konfiguracyjnego.

Czy umie v6? nie mam pojęcia - nie używam, bo mam dosyć v4 ;))
A jeżeli nie - to dostosuj ];-)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...