iptables

bartowl@surfuje.w.pl bartowl w surfuje.w.pl
Wto, 18 Gru 2001, 13:44:06 CET

Dnia wto, gru 18 2001 o godz. 12:28, Stacho Pal napisal(a):

> Czy byłoby wielkim problemem to gdzieś wystawić, np. /test ?
> Nie zawsze jest możliwość kompilacji (instalacja u klienta).

tez bylbym za tym, bo na razie w /etc/modules wyladowalo u mnie
ipchains... i to chocby ze wzgledu na firewall-init.
BTW co byscie polecili do ustawiania firewala z iptables, ale oczywiscie
nie za bardzo pokrecone, njlepiej, zeby sie jeszcze jakos z ipchains
kojarzylo, ale dzialalo z iptables (pod tym wzgledem filter ma dosyc
*dziwny* plik konfiguracyjny ;)

Ps. wiem - ze moge sobie z CVSa skompilic iptables, ale milo by bylo
zeby w test sobie lezalo do ew. testowania...
--
BartOwl <bartowl w surfuje.w.pl> | dione.ids.pl/~bartowl/ | cell: 607199049