iptables

ZyTeK zytek w abomb.one.pl
Pią, 21 Gru 2001, 00:06:11 CET

On Thu, 20 Dec 2001, Blues wrote:

> ech... niech wam bedzie... ;)
>
> http://blues.ds.pg.gda.pl/~blues/iptables-1.2.4-1.i686.rpm
> http://blues.ds.pg.gda.pl/~blues/iptables-devel-1.2.4-1.i686.rpm

Jesteś Bogiem. ;) No prawie....jak byś dał albo speca albo pakiety dla
i586 to ja po prostu Ciebie kocham. ;)

Ale kurde w szoku jestem trochę, że w PLD nie ma iptables jako apt-get
install iptables....

--
-=: Jakub Głazik - ZyTeK - zytek w abomb.one.pl :=-
-=:     Pingwiny? eee.... Bociany? TAK!  ;)   :=-