xdosemu

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Sob, 22 Gru 2001, 13:05:10 CET

On Thu, Dec 20, 2001 at 12:53:51PM +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Ten font chyba nie zawiera polskich czcionek.
Niestety :-(
> Prawdopodobnie najłatwiej i najszybciej będzie zrobić odpowiednie czcionki
> za pomocą xmbdfed, który jest w PLD.
Już sobie poradziłem jakoś - choć koślawe mam te pliterki jak cholera.
> Czcionkę vga.bdf można wyciągnąć ze źródełek do dosemu lub bochsa.
>
> Jakich programów dosowych używasz?
Softwork (jakiś finansowo-księgowy).

> Na CVSie jest działająca wersja dosemu-1.0.2.
Tam nie ma w ogóle tej czcionki vga - chyba, że
ktoś już to poprawił.
> Przynajmniej na konsoli z root-a można ustwić sobie dowolne polskie kodowanie
No właśnie, a ja potrzebowałem pod X :-(
Choć pod konosalą też jakieś krzaki zamiast standardowych
znaków semi-graficznych (czy jak to się tam zwie - te prostokąciki itp.)
Ale pliterki były.

deresz
--
Otwieram oczy, odkrywam kołdrę, kolejny poranek ...
BOOT ERROR