xdosemu

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 30 Gru 2001, 20:10:12 CET

On Fri, Dec 28, 2001 at 11:54:19AM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Uau, działa!
>
> (Tzn. xdos działa. dos robi segmentation fault zanim wystartuje.
> Flagę wyłączyłem przy konfiguracji obu rzecz jasna.)
Nie za bardzo dla mnie jasne, bo teraz nie ma już xdosemu.
xdos jest linkiem do dos.

To że dos segfaultuje może być kwestią konfiguracji. /etc/dosemu.conf
Na pewno trzeba ustawić typ myszy (ps2|microsoft|mouseman).
Trzeba też ustawić chipset dla grafiki.
Ewentualnie powyłączać coś.

Właśnie zrobiłem małego patcha na dosemu,
żeby klawiatura działała po polsku.
No i działa na razie tylko w raw(wybiera się layout pl). Tylko ALT+O nie działa,
ale dosemu tak ma (E0).

Jak dopracuję tego patcha to wrzucę go do repo.
--enable-new-intcode można spoko odpuścić.

WF