Drukowanie ogonków ze StarOffice 5.2

Marcin Wojtczuk fastviper w pld.org.pl
Pon, 31 Gru 2001, 02:32:26 CET

In the thread Drukowanie ogonków ze StarOffice 5.2
You wrote:
> Jak to zrobić, żeby drukować polskie znaki ze SO 5.2 z CUPS 1.1.12
> i z PLD ???

Hmm.. mi z CUPS drukowało poprawnie.. Ale mam LPRng i muszę urzywać
ogonkify -SO -AT | lpr -B
jako drukarki w Star Office (ogonkify jest w pakiecie a2ps).
Drukarkę ustawia się odpalając "spadmin".
BTW: zainstaluj magicfilter jeśli masz HP DJ..

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: W tej wiadomości nie ma załącznika!    ::
   :: ˙Linux˙ registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::