Odp: pppd i direct link

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Pią, 2 Lut 2001, 23:27:23 CET

> jak polaczyc 2 kompy bezposrednio po serialu (bez modemow) przy uzyciu np.
> pppd... bo jak robie tak jak w howto's pisze, to nic nie wychodzi... (obie
> strony czekaja, mimo debug w logach sie doslownie nic nie pojawia poza
tym,
> ze pppd zostal odpalony.... a jak odpale minicoma po obu stronach, to
> komunikacja dziala jak najlepiej... czemu pppd nie wysyla init-stringa?
> moze mu czegos brakuje?
>
> wywolanie:
> pppd -detach noauth debug crtscts lock proxyarp/defaultroute ip:ip
> odpowiedni_ttyS 38400

> [...]

Passive może być po obydwu (u mnie tak chodzi), natomiast swego czasu długo
nie mogłem wpaść, że opcja local jest potrzebna do łączenia po kabelku :-).

Pozdrawiam
Paweł Zmysłowski

PS.
Zróbcie u licha reply-to na listę, tak jak było na pld-list, bo cuś mnie (i
pewnie nie tylko mnie) trafi :-(((.
Popatrzcie na ilość postów na nowych listach... Ludzie wymarli, czy
odpowiadają na posty wprost nadawcy? Chyba nie taka jest idea list
dyskusyjnych ???