Podejrzany nsswitch.conf

Tomasz Orzechowski tomek w lan-jozefow.za.net
Śro, 7 Lut 2001, 11:41:30 CET

On Wed, Feb 07, 2001 at 11:08:00AM +0100 Stacho Pal wrote:
>Faktycznie przybylo , pieciu ;) , wszystkich jest 80 sztuk!
>Komputer Celeron 466MHz, RAM 64M, tylko poczta.
>To wygladalo tak, jakby stosowny wpis w nsswitch.conf
>zostal zakomentowny (mialem tak samo kiedys w czasach gdy
>rpm sie wywalal jak cos sprawdzal w nsswitch.conf).

Nawet jeśli miałeś wpisy w nsswitch.conf typu: db files
a nss_db nie miałeś to db nie było wykorzystywane.

IMHO nss_db na serwerach to obowiązek (co innego maszynka z 5 userami).

>Jest jakies narzedzie do sprawdania 'poprawnosci' nsswitch.conf?

Nie znam. I nie wydaje mi się, żeby było potrzebne...

--
Tomasz Orzechowski