[koniec burzy]

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 10 Lut 2001, 14:51:54 CET

Przychodzi Jacek Konieczny do lekarza i mówi:

> 1. Jeśli ktoś zrobi sobie jakiegoś "autorespondera" (np. vacation)
>  to zaśmieci listę

autorespondery (takie prawdziwe) ustawiaja X-Loop i zazwyczaj przechowuja
liste adresow na ktore odpisywaly w celu nieodpowiadania wielokrotnie.
a takie nawet jednorazowe vacation na liste chyba nikomu nie przeszkodzi...
ale najwazniejsze - autorespondery NIE ODPOWIADAJA NA LISTY (ja w moim
procmailowym mam ^ !FROM_LIST)

> 2. Traci się oryginalne Reply-To autora

i to jedyne co rzeczywiscie stanowi problem... chyba zeby ustawiac
Old-Reply-To, ale to juz inna para butow...

Ps. ja juz sobie robie swoje reply-to jak nie ma i po problemie. regulke
procmailowom poslalem na liste i z mojej strony EOT.
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )