rsync ?

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 11 Lut 2001, 14:26:00 CET

On Sun, Feb 11, 2001 at 09:31:25AM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A z ktorej czesci polskiego Internetu dostepnej w Warszawie chcesz sie
> laczyc po rsync z Warszawy?
> Jezeli to Polpak-T to sprobuj: rsync://ftp.pld.kernel.pl/pld/

nie mogę się dostać:
$ rsync rsync://ftp.pld.kernel.pl
ftp             "Kernel.pl FTP Site"
pld             "Kernel.pl PLD mirror"

$ rsync rsync://ftp.pld.kernel.pl/pld

$

czyli ten sam efekt co na wsisiz'ie.

to może być ten problem, że przez ppp nie mam revdns'a. ale tego nie mam jak
zmienić.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,