Pierwszy SCSI

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 16 Lut 2001, 07:17:59 CET

[Wednesday, 14 February 2001], Artur Frysiak napisał(a):

> alias 	block-major-3 		ide-disk
probeall block-major-3 ide-mod ide-probe-mod ide-disk

(odpowiedz poszla juz na devel:)

pozdrawiam
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.