apt-get

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 19 Lut 2001, 12:29:52 CET

Dnia Sun, Feb 18, 2001 at 10:56:31PM +0100, Andrzej Dereszowski napisał(a):

> Właśnie, kiedyś kompilowałem z cvs - ale ostatnio coś nie zabardzo mi
> to idzie - może czegoś nie mam zainstalowanego, jak mówisz
> że 0.12 jest taki stary (bo taki leży w rpm) , to dziś muszę się
> zabrać za nowego.

Dosc stary. Tylko jak będziesz bral to zrob
cvs co -r VER_0_16 installer/wuch
to -r VER_0_16 wezmie ci wersje 0.16 a nie z "HEAD" gdzie moga sie dziac
rozne dziwne akcje.

> No właśnie, wiesz może, jak apt-get to robi ?
> Jak miałem debiana, tam było na serio dużo pakietów,
> a on sobie ściągał jakieś 2M - i lista była aktualna.

Problem z objetoscia powstaje, bo w rpm'ie zalezosci moga byc zrobione na
pliki. Np cos moze wymagac pliku /lib/libjakastam.so. Jest to dosc fajne,
ale zeby poradzic sobie z zaleznosciami wuch potrzebuje miec liste plikow
z kazdego pakietu. To zajmuje oczywiscie duuuzzzooo miejsca/lacza.
W debianie nie ma czegos takeigo. PAkeit moze wymagac jedynie innego
pakietu. Takie podejscie ogranicza robienie pakietow przez ludzi "spoza
dystrybucji", ale nie wymusza pobierania tak ogromnej ilosci danych.

Ale imho xdelta bedzie idelna...

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl