apt-get

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 19 Lut 2001, 21:47:45 CET

Dnia Mon, Feb 19, 2001 at 03:57:52PM +0100, Jacek Konieczny napisał(a):
> Ale ja wolałbym, żeby to działało po normalnym FTP. No może wymagany
> byłby reget (bez regeta na serwerze szło by tak jak teraz).

Moze zrobimy tak:
- bedzie dzialac po ftp ale wtedy za kazdym razem bedzie sciagany caly
  tocfile
- bedzie mozliwosc rsyncowania tocfile.

tylko.... czy rsync na zgzipowanych plikach to dobry pomysl (nie wiem jak
dokladnie pakowny jest plik przez gzip'a -- czy sa wykozystywane cale bajty,
czy bity).
Najwyzej rsync bedzie po niespakowanych -- bedzie sobie pakowal w locie.
A binarka rsynca 150kB.

Rozpoczolem robienie podzielonego tocfile, ale chyba sie z tego wycofam.
Zamiast tego wrzuce do wuch'a jako opcje rsynca (jesli nie bedzie
protestow).

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl