przerwania klawiatury?

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Śro, 21 Lut 2001, 11:58:01 CET

Michal Margula wrote:

> Czy to aby legalne? :)

Zarowno taon jak i jadro linuxa sa na licencji GNU, a na nagrywanie
wykladow otrzymalem zgode, poza tym sluza one czysto do wewnetrznego
uzytku (nie beda dystrybulowane, jesli o to chodzi).

Mam nadzieje ze zaspokoilem Twoja ciekawosc

pozdrawiam
Wojtek