xdm

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 21 Lut 2001, 12:00:33 CET

Witam!

Mam następujący problem:

Odpalam system, mam polskie literki, polskie komunikaty, potem odpalam
X'y, gnome jest po polsku i polska klawiatura, wszystko działa cacy. Ale
postanowiłem odpalić dla testów xdm'a i po zalogowania dowolnego usera
tracone jest ustawienie LC_ALL=PL w wyniku czego pod X'ami wszystko jest
po angielsku, brakuje polskiej klawiatury, terminale nie chcą pisać po
polsku :( Co muszę przekonfigurować w xdm i gdzie aby to działało
normalnie (po polsku)?

                                             Pozdrawiam
                                                      Artur