Skąd pochodzi zasób "avi-codecs"?

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 22 Lut 2001, 11:43:04 CET

On Thu, Feb 22, 2001 at 02:22:08AM +0100, Adam Piatyszek wrote:
> Dnia 22 lut 2001, Blues naszkrabał(a):

> Może jakieś bliższe wskazówki jak to zrobić (oczywiście na priva, aby
> nie drażnić co niektórych ;-)
Z http://cvs.pld.org.pl, z katalogu SPECS zaciagasz avi-codecs.spec. Najnowsza
wersje, jak ja podgladniesz to zobaczysz piknego spec-a, ktory zaczyna sie
tak:

# $Revision: 1.6 $, $Date: 2001/01/31 10:16:08 $
Summary(pl):    Biblioteki do kompresji/dekompresji dla odtwarzaczy AVI
Name:           avi-codecs
Version:        0.20010122
Release:        1
Group:          X11/Libraries
Group(pl):      X11/Biblioteki
Copyright:      Mostly freeware, some free for non-commercial use.

Nastepnie sciagasz:
 http://divx.euro.ru/binaries-010122.zip

Kopiujesz avi-codecs.spec do ~/rpm/SPECS/, sciagniete binarki do ~/rpm/SOURCES
i wykonujesz komende 'rpm -ba ~/rpm/SPECS/avi-codecs.spec' po chwili
w ~/rpm/RPMS bedziesz mial odpowiedniego rpm-a.

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>