Umount w initscriptach

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 23 Lut 2001, 11:13:33 CET

On Fri, Feb 23, 2001 at 10:54:25AM +0100, Crazniety wrote:
> Witam
>
> Po upgradzie systemu z RH6.2/RH7 na PLD mam problem z umountem /usr'a
> przy reboocie.
> System twierdzi, ze /usr jest zajety.
> Ale w przypadku
>  init 1; umount /usr
> wszystko jest ok.
> zahaszowalem kilka funkcji w skrypcie i chociaz wypisuje blad, to nie
> stopuje reboota, tylko idzie dalej bez problemow.
>
> W czym moze tkwic blad ? Spotkal sie ktos juz z czyms takim ?

U mnie zawisa przy odmontowywaniu smbfs'a choc z reki da sie
odmontowac. I jeszcze czasami przy upgrade jakich pakietow tak robi
ale jeszcze nie wysledzilem ktorych :(

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'