Umount w initscriptach

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 23 Lut 2001, 14:05:51 CET

On Fri, 23 Feb 2001, Tomasz Witek wrote:
> U mnie zawisa przy odmontowywaniu smbfs'a choc z reki da sie
> odmontowac. I jeszcze czasami przy upgrade jakich pakietow tak robi
> ale jeszcze nie wysledzilem ktorych :(

mnie zwisalo przy odmountowywaniu smbfs podczas wylaczania komputera.
Powodem bylo to, ze siec byla down'owana przed odmountowaniem zasobow
samby. Zrobilem wlasny kawalek do skryptow, ale sie dowiedzialem, ze w
nowej wersjij init-scriptow to jest juz zrobione, wiec zostawilem sprawe.
Wieczorem zobacze jak jest teraz (mam swieza instalacje...)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski