Jak zainstalowac PLD?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 23 Lut 2001, 20:31:29 CET

On Fri, 23 Feb 2001, Sebastian Zagrodzki wrote:
> ? rozumiem chodzi o zainstalowanie pakietow
> selrpm <nazwa_listy_pakietow>

Ja bym dodał tu jeszcze selmod i addpkg... :)

BTW. Co stoi na przeszkodzie, żeby wrócił HOWTO w dawnej postaci na
bootdyskietce?? To była napraaaawde piekna pomoc. Nie wiem jak bym bez
tego przeprowadzil pierwsza swoja instalacje, bo niby skad ludzie maja
wiedziec o takich fajnych rzeczach jak wlasnie selmod, addpkg i selrpm??

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski